Mahila

Logo

Dla kogo?
Kinga Klejnowska (Mahila)

Parę słów o projekcie

Moim zadaniem w tym projekcie było stworzenie logo dla marki Mahila, która wspiera rozwój kobiecej przedsiębiorczości. Logo miało być delikatne, „miękkie” i wpadające w kobiece oko 🙂 Zdecydowałam się więc na wykorzystanie motywu farby połączonego z ręcznie pisanym krojem pisma, co dało właśnie efekt miękkości, a także na odcień nieprzesłodzonego, wpadającego prawie w jasną czerwień różu. Logo może być używane zarówno jako sam sygnet, jak i sygnet + logotyp.

Opinia Kingi:

Kiedy powstawała marka Mahila Biznesu, marzyłam o miękkim, kobiecym i zauważalnym logo. Choć próbowałam zrobić je samodzielnie za pomocą znanych mi programów graficznych, nie wyglądało ono tak jak w moich marzeniach. Cóz, nie jestem grafikiem 😉

Dlatego sprawą zajęła się Natalia Bednarczyk z Pixels Factory, której zaufałam z ciężkim sercem, bo prawdę mówiąc nie wyobrażałam sobie jak można zrozumieć co komuś chodzi po głowie, skoro on sam tego nazwać nie potrafi? 🙂 Jednak wynik pracy Natalii przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Byłam pewna, że logo mi się nie spodoba i pewnie nie będę go używać, a jestem szczęśliwa, że dałam sobie i Natalii szansę. Stworzyła IDEALNE LOGO, o jakim marzyłam. Jest cudownie miękkie, w 100% kobiece i naprawdę zauważalne 🙂

Polecam Natalię z całego serca – chyba czyta w myślach 😉

Kinga Klejnowska (www.mahila.pl)

Logo - sygnet logotyp dla marki Mahila - Zdjęcie nr 1 Logo - sygnet logotyp dla marki Mahila - Zdjęcie nr 2 Logo - sygnet logotyp dla marki Mahila - Zdjęcie nr 3 Logo - sygnet logotyp dla marki Mahila - Zdjęcie nr 4

Mockup: Michał Jakobsze

Logo - sygnet logotyp dla marki Mahila - Zdjęcie nr 5