Blog Pogromczyni Pixeli

O tym, jak wyczarować swoją markę ✨

"Pogromczyni Pixeli" to blog o projektowaniu grafiki i budowaniu marki, o byciu grafikiem freelancerem i o tym, co piszczy w świecie Pixels Factory 🙂 Co tu publikuję? Porady graficzne dla amatorów, inspiracje, notatki wizualne, a także co nieco o tym, jak wygląda budowanie marki z perspektywy introwertyka. Zapraszam do mnie na wirtualną kawę 💛

30 inspiracji do identyfikacji wizualnej - Zdjęcie tytułowe

30 inspiracji do identyfikacji wizualnej (moodboardy do pobrania)

Szukasz inspiracji do stworzenia swojej identyfikacji wizualnej? To świetnie się składa, bo mam dla Ciebie zestaw 30 moodboardów, które Ci w tym pomogą :) Czym jest moodboard? Moodboard, czyli tablica inspiracji, to kolaż ze zdjęć, obrazów, rysunków, deseni, fragmentów tekstów, próbek kolorów itp. Może być on inspiracją i wstępem do zaprojektowania identyfikacji wizualnej lub jakiegokolwiek innego projektu. Moodboardy pobudzają wyobraźnię, pomagają odnaleźć klimat, […]
Introwertyk - budowanie marki - Zdjęcie tytułowe

Czy nieśmiały introwertyk może zbudować własną markę?

Pytanie o budowanie własnej marki przez introwertyka (i to jeszcze na dokładkę nieśmiałego, bo to ponoć nie jedno i to samo :) ) przewija się na niejednej facebookowej grupie o biznesie, blogowaniu itp. Nie dziwię się temu nic a nic. Kiedy przymierzałam się do budowania własnej marki, w mojej głowie królowało to jedno lekko spanikowane pytanie: Czy będąc nieśmiałym introwertykiem DA SIĘ ZBUDOWAĆ MARKĘ? Przyznaję się: nieśmiały introwertyk budujący markę to ja […]
Identyfikacja wizualna - 4 priorytety - Notatka wizualna - Zdjęcie tytułowe

4 priorytety w tworzeniu identyfikacji wizualnej (notatka wizualna do pobrania)

Ponad rok temu wrzuciłam na bloga post, w którym opowiedziałam Ci, jakie są według mnie 4 priorytety w tworzeniu identyfikacji wizualnej. Jest to pytanie, które nadal co jakiś czas widuję na FB i w innych miejscach w sieci, a także w mailach, które dostaję. I nic dziwnego! Budowanie nowej marki to nie takie hop-siup. Do ogarnięcia jest masa spraw, a zaprojektowanie identyfikacji wizualnej to tylko jeden z ważnych punktów na liście "to do". Jasne, że chciałoby się od razu […]
Self-publishing - Samopublikowanie książki - Zdjęcie tytułowe

Self-publishing – jak to ogarnąć graficznie?

Stoisz przed wyborem: self-publishing czy wydawnictwo? A może masz już podjętą decyzję o self-publishingu i głowisz się, jak podejść do tego tematu pod kątem graficznym? Pokażę Ci, jak się do tego zabrać :) Przed pracą nad książką "Jak zostać Panią Swojego Czasu" nie miałam zbyt dużo do czynienia z self-publishingiem, czyli wydawaniem książki bez udziału wydawnictwa (poza okładką książki "Odważ się i zacznij zarabiać!", o której pisałam w zeszłorocznym […]
Po co grafikowi sketchnoting? - Zdjęcie tytułowe

Po co grafikowi sketchnoting? O tym, czego nauczyłam się w 3 roku istnienia Pixeli

Ale... Ale zaraz... Że niby to znowu urodziny Pixeli? Że czerwiec? Że lato? Jak to się stało i KIEDY MINĄŁ TEN KOLEJNY ROK? :D Kiedy jakiś miesiąc temu ktoś zapytał mnie, ile lat mają Pixele, to bez namysłu odpowiedziałam, że 2, bo przecież dopiero co świętowałam drugie urodziny. Po chwili dotarło do mnie, że to już prawie czerwiec i prawie 3 lata :) 3 rok istnienia Pixeli był dla mnie rokiem, w którym nauczyłam się super fajnych rzeczy, z których najwięcej […]

Chcesz być na bieżąco?

Zapraszam na Facebooka lub Instagrama 🙂

Wrzucam tam zajawki wszystkich postów blogowych, więc niczego nie przegapisz. Będzie mi bardzo miło, jeśli do mnie zajrzysz i zostaniesz na dłużej 💛