Ewelina Muc

Identyfikacja wizualna kursu „UX w małej firmie”

Dla kogo?
Ewelina Muc

Parę słów o projekcie

Moim zadaniem w tym projekcie było stworzenie logo i koncepcji identyfikacji wizualnej dla kursu Eweliny Muc “UX w małej firmie”. Logo miało być proste, minimalistyczne, przyciągające przede wszystkim kobiece oko. Inspiracją dla logo był motyw, który często obrazuje temat UX – przenikające się koła, symbolizujące przenikanie się wielu elementów, które pomagają w wywołaniu pozytywnego doświadczenia u użytkownika. Jednocześnie sygnet nawiązuje do motywu chmurki/dymku, który symbolizuje myślenie, odczuwanie, doświadczanie. Uzupełnieniem dla logo są dobrane przeze mnie kroje pisma i paleta kolorów oparta na pomarańczu, trzech odcieniach niebieskiego oraz ciemnych i jasnych szarościach. Koncepcja identyfikacji jest pełna pozytywnej energii, której przy nauce na kursie nigdy nie jest za dużo 🙂

Opinia Eweliny:

Współpracowałam z wieloma grafikami. Odkąd poznałam Natalię nie szukam innego grafika. Ma świetne wyczucie estetyki. Wsłuchuje się w potrzeby klienta. Potrafi wyjaśnić z przykładami, dlaczego warto coś zaprojektować tak, a nie inaczej. Polecam ją małym i większym firmom!

Ewelina Muc (www.ewelinamuc.com)

Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 1 Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 2 Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 3 Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 4 Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 5 Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 6

Mockup: Michał Jakobsze

Ewelina Muc - kurs UX w małej firmie - identyfikacja wizualna - Zdjęcie nr 7